فروشگاه مرکزی فلفل دلمه ای سبز صادراتی

مراکز بسیار زیاد و معتبری در سراسر کشور وجود دارند که عرضه کننده فلفل دلمه ای سبز صادراتی در بازار می باشند. فروشگاه مرکز فلفل دلمه ای در تلاش هستند تا انواع محصولات غذایی را با کیفیت هایی عالی و استاندارد، به بازار های فروش عرضه کنند تا خریداران به راحتی و با اطمینان خاطر بتوانند محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. فلفل دلمه دارای خواص بسیار زیادی می باشد و استفاده از این محصول بسیار پیشنهاد میشود.

فروشگاه مرکزی فلفل دلمه ای سبز صادراتی

بررسی ارزش غذایی فلفل دلمه ای سبز صادراتی

بررسی ارزش غذایی فلفل دلمه ای سبز صادراتی فلفل دلمه‌ ای سبز نوعی فلفل از خانواده سیب‌زمینیان است که به رنگهای قرمز، زرد، سبز و نارنجی نیز وجود دارد.فلفل دلمه ای قرمز بر خلاف ظاهرش تند نمی باشد به همین دلیل در بعضی از کشور های خارجی همچون انگلستان به (فلفل شیرین ) نیز نامیده میشود. کالری فلفل دلمه ای سبز در حالت های مختلف ، باهم متفاوت است.

صد گرم فلفل دلمه ای در حالت پخته همراه با نمک ۲۶ کیلو کالری دارد . و اگه تفت داده شود این میزان به ۱۲۷ کیلو کالری میرسد. و در حالت خام میزان کالری آن کمتر و در حدود ۲۰ می باشد..این میزان در رنگ های مخلف به این صورت است: کالری فلفل دلمه ای سبز: ۲۰ کالری، فلفل دلمه ای زرد: ۲۷ کالری، فلفل دلمه ای قرمز: ۳۱کالری ، فلفل دلمه ای پخته قرمز:۲۶ کالری می باشد.

بیشتر بخوانید: خیار سبز بوته ای

فلفل زردرنگ دلمه ای در مقایسه با انواع دیگر کمترین میزان کالری را دارند از این رو مصرف آن در هر مقداری برای بدن بدون اشکال و بسیار مفید است .همچنین فیبر موجود در این نوع فلفل بسیار فراوان میباشد و مصرف آن به دستگاه گوارش کمک بسیار زیادی خواهد نمود و عمل گوارش و هضم مواد غذایی را تسهیل میکند.می کند و از بروز مشکلاتی همچون معده درد و یبوست جلوگیری میکند.

نکاتی مهم برای پخت فلفل دلمه ای سبز

نکاتی مهم برای پخت فلفل دلمه ای سبز در هنگام‌پخت غذا به همراه فلفل دلمه ای به این نکته توجه فرمایید که فلفل شما ماده است یا نه.شاید برایتان جالب باشد که فلفل دلمه ای ماده تفاوت هایی با فلفل دلمه ای نر دارد ،اما به طور کلی همه رنگهای فلفل دلمه در تعیین جنسیت و نر و ماده بودن شبیه هم هستند . اگر به خوبی به فلفل دلمه نگاه کنید متوجه خواهید شد که تهه فلفل دلمه برجستگی هایی وجود داردو فلفل دلمه هایی که چهار برجستگی دارد ماده هستند و فلفل گلخانه ای ماده پر تخم است و طعم بسیار شیرینی دارد .فلفل دلمه ماده برای تهیه انواع سالاد و خام خوردن آم مناسب تر از نوع نر آن است .

فلفل دلمه ای که سه برجستگی در زیرآن مشاهده میشود نر میباشد . تخم کمتری دارد و مزه تندی آن بیشتر است. برای غذا پختن از فلفل نر استفاده می شود و در آشپزی کاربردی بیشتری دارد .بهتر است برای تهیه انواع دلمه ها سبزی تازه را خریداری کنید. سبزی تازه علاوه بر اینکه عطر و بوی بسیار خوبی به دلمه و غذایتان میدهد، باعث می شود دلمه های خوشمزه و خوش عطر تری درست کنیم. البته در صورت در دسترس نبودن سبزی تازه می توانیم از سبزی که از قبل فریز کرده ایم یا سبزی خشک نیز استفاده کنیم.

نکته! در پختن غذا از فلفل دلمه نر استفاده کنید زیرا بر عکس فلفل دلمه ماده بعد از تفت و پختن مزه آن تلخ نمی شود و خوشمزه باقی می ماند.

آشنایی با انواع فلفل دلمه ای سبز صادراتی

آشنایی با انواع فلفل دلمه ای سبز صادراتی فلفل دلمه صادراتی یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی است که علاوه برارزش اقتصادی بالای آن، با ارزش غذایی بسبار بالایی که دارد، استقبال زیادی از آن، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور میشود.به علت رشد سریع و زیاد جمعیت جهان و کمبود منابع غذایی، خرید و فروش انواع فلفل دلمه صادراتی و ارسال آن توجه اکثر تاجران و صادر کنندگان مواد غذایی را به خود جلب نموده است.

کشور عزیزمان ایران، در کشور هایی همچون امارات، عمان، قطر، کویت، عراق و روسیه طرفداران بسیار فراوانی دارد و تاجران میتوانند این محصول را از تولید کنندگان داخلی به طور مستقیم خریداری کنند و به روش های مختلف به کشور های نام برده شده ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: بادمجان دلمه ای فله ای

لازم به ذکر است فلفل دلمه صادراتی حساسیت فوق العاده بالایی نسبت به تغییرات دمایی دارد و بسیار حیاتی میباشد که در شرایطی حمل شود که از تغییرات دمایی و گرم و سرد شدن پی در پی جلوگیری شود، زیرا باعث نرم شدن و در نهایت خراب شدن محصولات تاجران پیش از صادر شدن می شود.

بنابراین بسته بندی و روش صحیح و استاندارد ارسال آن از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. زمانی که تاجران قصد صادرات فلفل دلمه ای به کشور هایی همچون:عمان، کویت یا امارات را دارند اکثرا از روش حمل و نقل هوایی برای سریع تر رسیدن محصول به دست مشتری استفاده می کنند.

توزیع کننده بهترین فلفل دلمه ای سبز صادراتی

توزیع کننده بهترین فلفل دلمه ای سبز صادراتی عرضه کنندگان فلفل دلمه ای سبز صادراتی با عرضه محصولاتی با کیفیت توانسته اند بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی و بازار بین المللی داشته باشند. این محصول ارزش اقتصادی زیادی دارد و بخاطر ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد در بازار داخلی و خارجی قرار گرفته است. بیشتر تاجران و صادر کنندگان انواع مواد غذایی، در این زمینه فعالیت دارند.

ایران به دلیل اقلیم و شرایط آب و هوایی مختلف، معمولا در استان های مختلف آن ، انواع مختلفی از گلخانه های کشت محصولات کشاورزی راه اندازی شده است. بیشتر گلخانه هایی که در ایران وجود دارند، از نوع کشت خاکی بوده و بیشتر صاحبان آنها علاوه بر کاشت و تولید فلفل دلمه ای، در زمینه خیار، بادمجان، گوجه فرنگی، انواع کاهو و کلم نیز فعالیت دارند. توجه داشته باشید که هر کدام از این محصولات، در استان های مختلف ایران تولید می شوند که نسبت به نوع خاک و آب و هوای آن استان قابلیت زیر کشت را داشته اند.

فروش فلفل دلمه ای درجه یک، از سبزیجاتی میباشد که درهمه فصل ها در بازار انجام میگیرد. مصرف آن به دلیل داشتن املاح معدنی مهم بر روی سلامت کلی بدن تاثیر بسیار خوبی ز دارد و ایمنی بدن را در برابر عوامل بیماری زا بسیار زیاد میکند. عرضه فلفل دلمه ای عمده در رنگ های مختلف همجون زرد و قرمز و با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار مناسبی از سوی تولید کنندگان آن صورت میگیرد. و همیشه برای عرضه کردن این محصول به بازار آمادگی لازم را دارند و عرضه این محصول فاقد محدودیت زمانی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما