بازار فروش فلفل دلمه ای تازه عمده

فلفل دلمه ای تازه یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع فلفل ها در بازار است، که دارای مشتریان و خریداران زیادی می باشد، از این رو، امروزه فروشگاه توزیع فلفل دلمه ای رنگی صادراتی این محصول را در تناژهای بالا و به صورت کلی و عمده در بازار سراسر کشور توزیع و به فروش می رساند. مشتریان و خریداران می توانند بدون هر گونه محدودیتی این محصول را خریداری کرده و در بازار مصرف به فروش برسانند.

بازار فروش فلفل دلمه ای تازه عمده

بررسی خواص درمانی فلفل دلمه ای تازه

بررسی خواص درمانی فلفل دلمه ای تازه از جمله سبزیجاتی که دارای بازار گسترده و پر رونق می باشد، فلفل دلمه رنگی است، این نوع فلفل ها نه تنها دارای رنگ، شکل و طعم متفاوت و جذابی می باشند، برای سلامتی انسان نیز بسیار مفید هستند و از این رو، فواید استفاده از آنها، بسیار زیاد و متنوع می باشد. از جمله این فواید می توان به این موارد اشاره کرد: فلفل دلمه به دلیل اینکه دارای فیبر فراوانی در ترکیبات خود می باشد، از این رو، برای سلامتی انسان و همچنین رفع یبوست و غیره مهم و موثر می باشد.

از دیگر خصوصیات و ویژگی هایی که فلفل دلمه دارد، می توان به غنی بودن این محصول از انواع و اقسام ویتامین ها اشاره کرد، از جمله این ویتامین ها، می توان به ویتامین های گروه ب اشاره کرد که در ترکیبات فلفل نارنجی دلمه یافت می باشند، از این رو، این محصول تامین کننده بسیاری از نیازهای بدن می باشد.

علاوه بر اینها، باید گفت که در ترکیبات فلفل دلمه ای کیلویی به مقدار زیاد پروتئین، آهن، فیبر و غیره یافت می شود، از این رو، برای کاهش فشار خون، کاهش کلسترول، حذف آهسته تر قند و غیره بسیار مفید است و می تواند قند خون را نرمال نگه دارد. در کنار اینها، برای التیام زخم های ایجاد شده در قسمت های مختلف بدن نیز مفید می باشد. از این رو، با استفاده از فلفل دلمه می توان از سلامتی و تن درستی خود محافظت کرد.

نکاتی برای کاشت فلفل دلمه ای در گلدان

نکاتی برای کاشت فلفل دلمه ای در گلدان از فلفل دلمه می توان در تهیه بسیاری از غذاها استفاده کرد. این محصولات را به بر اینکه دارای خواص درمانی میشه ما هستند معمولاً باعث خوشمزه تر شدن غذاها می‌شوند به همین دلیل افراد بسیار زیادی تمایل دارند این محصولات را هم به صورت خام و تازه و هم به صورت پخته شده استفاده کنند. فلفل دلمه در رنگهای مختلف در بازارهای فروش موجود می باشد و و در بازارهای فروش معمولاً پودر های این محصولات نیز به وفور یافت می‌شود.

فلفل دلمه سرشار از ویتامین C می باشد به همین دلیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است به همین دلیل بهتر است این محصولات را در پخت غذای خود استفاده نمایید. معمولاً در تهیه دلمه از فلفل دلمه رنگی استفاده می‌شود و مواد غذایی در داخل این فلفل ها قرار داده می شود. علاوه بر این در بسیاری از غذاها مانند کوکوی فلفل دلمه‌ای می‌توان از این محصولات استفاده کرد. کاشت فلفل دلمه ای در این مجموعه انجام می پذیرد.

در هنگام خرید فلفل دلمه ای باید توجه کنید که کدام نوع از فلفل ها را نیاز دارید چون فلفل هایی که دارای چهار برجستگی هستند معمولاً فلفل دلمه ای ماده هستند و این فلفل ها بسیار شیرین هستند و می توان به صورت خام مصرف کرد. علاوه بر این فلفل هایی که دارای سه برجستگی هستند فلفل دلمه ای نر به شمار می‌آیند و این فلفل ها معمولاً کمی مزه تندی دارند و بهتر است در پخت و پز از این محصولات استفاده کرد.

راهنمای خرید فلفل دلمه ای تازه عمده

راهنمای خرید فلفل دلمه ای تازه عمده قبل از پرداختن به مبحث روش نگهداری فلفل، باید گفت که فلفل مرغوب و باکیفیت، کاملاً رنگ مناسب و زیبایی داشته و ظاهری یکنواخت دارد؛ همچنین هیچ گونه آثار کرم خوردگی، کپک زدگی، خرابی یا ناخالصی، آلودگی و مواد اضافه در آن مشاهده نمی شود.

ما می خواهیم در ادامه به نکاتی در مورد نحوه و چگونگی نگهداری و مراقبت از فلفل دلمه اشاره نماییم، پس با ما همراه باشید. شیوه نگهداری فلفل دلمه به مدت طولانی تا حدودی به نوع و نحوه مصرف آن بستگی دارد؛ به عنوان مثال برخی افراد به منظور استفاده طولانی مدت از این ماده غذایی آن را در یخچال نگهداری می کنند؛ اما در حالت عادی می توان این نوع فلفل را در ظروف دربسته و دمای معمولی آشپزخانه قرار داد. آنچه بیش از هر چیز در مورد نحوه این نوع فلفل، اهمیت دارد؛

قرار دادن آن به دور از رطوبت و گرمای بسیار زیاد است؛ به طور کلی نفوذ رطوبت و هوا، ممکن است؛ موجب از دست رفتن کیفیت یا کاهش طول عمر فلفل شود؛ به همین علت از ظروف دربسته برای این کار استفاده کرده و به هیچ وجه آن را در کنار اجاق گاز یا موارد مشابه قرار نمی دهند؛ البته بهداشتی بودن ظرف نگهداری فلفل نیز بسیار مهم می باشد.

قیمت انبوه فلفل دلمه ای تازه عمده

قیمت انبوه فلفل دلمه ای تازه عمده بهترین بازار فلفل دلمه ای، به عرضه انواع فلفل دلمه ای صادراتی مرغوب مبادرت ورزیده و آنها را از طریق آنلاین امروزه توزیع می کند، یک شیوه ای کاملاً کاربردی و آسان می باشد که از همه نقاط کشور مشتریان قادر هستند تا به خرید نوع درجه یک محصول بپردازند، تهیه غیر حضوری می تواند از نظر اقتصادی به صرفه تمام شود و در همین حال نگران اتلاف وقت هم به شکل زیادی نبود، البته خوب است که بهترین فروشنده را پیدا نمایید.

در کل پل ها‌ی ارتباطی گوناگونی را که شما در زیر مشاهده می کنید، پاسخگوی سوالات تان‌ بوده و به این ترتیب می شود از نرخ ها مطلع شده، کیفیت محصولات را بررسی نمایید و همینطور آنها را بخرید، فلفل ها در اسرع زمان بارگیری شده و در ماشین های مجهز قرار می گیرند که در بین راه آسیبی به آنان نخواهد رسید، از طرف دیگر در زمانی که تعیین گردیده شاهد تحویل دادن محصولات می باشید.

شرکت تولید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی امروزه بهترین و مرغوب ترین نوع فلفل ها را تولید و در بازار به فروش می رسد. همه فلفل های تولیدی شرکت به صورت کاملا ارگانیگ و با رعایت تمامی استانداردها و غیره تولید می شود.

از این رو، فلفل دلمه های دارای بالاترین کیفیت می باشد و طعم و مزه عالی دارند. به همین دلیل مشتریان و خریداران این محصول هر روزه بیشتر است و هر مشتری تنها با یکبار خرید، مشتری همیشگی و دائمی این محصول می شود. چرا که این محصول را می توان به راحتی استفاده کرد و یا در بازار به فروش رساند. قیمت فلفل دلمه ای در این مجموعه بسیار مناسب است.

184

  1. سلام و خسته نباشید
    فلفل های دلمه برای تهیه و پخت جوجه کباب و زرشک پلو با مرغ به عنوان طعم دهنده گزینه های خیلی عالی هستند و میشه ازشون استفاده کرد

  2. سلام یک سوال اگر برای مثال امروز خرید کنم کی به دستم میرسه؟ آیا پول ارسال هم با خودم است؟

    • سلام سهیل عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      • سلام ممنون می شویم که یک جلسه هماهنگ بفرمایید در مکان مناسب یا کارگاه شما به صورت حضوری جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشیم

        • سلام خانم محمدی
          لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. با سلام فلفل دلمه در رنگ های مختلف میدن و من مدام برای درست کردن سالادها و غذا های فانتزی ازش استفاده میکنم

    • فلفل دلمه ای می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم شامل انواع میوه‌ها و سبزیجات را تشکیل دهد که خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند سکته مغزی، دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی، فشارخون بالا و برخی از انواع سرطان‌ها را کاهش می‌دهد

  4. فلفل دلمه یکی از پر خاصیت ترین صیفی جات هست که خانواده های ایرانی از اون در الویه و سایر غذاها ازش استفاده میکنن و مزه خاصی میگیره

  5. فلفل دلمه ای سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌ها است. در حالت خام، یک فلفل دلمه ای تازه حاوی ۹۲ درصد آب است و یک فلفل دلمه‌ای متوسط، حاوی مس، فیبر، فولات، منگنز، منیزیم، پتاسیم، فسفر، پروتئین، سلنیوم، ویتامین C، ویتامین B6، ویتامین K1، ویتامین E و ویتامین A است. همچنین آنتی اکسیدان‌های زیادی از جمله کاپسانتین، وایولکسانتین، لوتئین، کوئرستین و لوتئولیتن در فلفل دلمه ای وجود دارد.

  6. استفاده از فلفل دلمه ای باعث زیبا شدن غذاها میشود. به دوستان پیشنهاد میکنم که از این محصولات استفاده کنند

  7. سلام خوشحال هستم که با مجموعه بزرگی همچون شما کار میکنم.

  8. سلام برای خرید از مجموعه تان باید نقدی پرداخت داشت یا میشه چکی هم پرداخت کرد سیستم جواب گویی تون رو بالا تر ببرین خوب میشه

  9. سلام و وقت بخیر
    میشه قیمت این فلفل دلمه ای ها رو بگید؟
    با تشکر

    • سلام مسعود عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  10. سلام وقت بخیر
    فلفل دلمه به دلیل خاصیت و فیبر زیادی که داره در منزل ما پر مصرف است. خوشحالم با سایت شما اشنا شدم از این بعد از طریق این سایت ثبت سفارش انجام میدم.

  11. سلام وقت بخیر
    بخاطر این سایت خوبتون ممنونم از شما .من بخاطر اینکه عاشق فلفل دلمه ای استم همیشه جزو خریدام هستش بخاطر فیبر بالایی ک داره .

  12. سلام و وقت بخیر ممنون واقعا بابت اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتین اطلاعات در مورد نر و ماده بودن فلفل دلمه ای ها بسیار مفید بود موفق و پیروز باشید

  13. به طور کلی باید گفت من واقعا از این محصول راضی بودم
    من بعد از خرید از سایت شما مطمعن شدم که میتونم این محصول رو در بهترین کیفیت ها خریداری کنم.

  14. سلام وقت بخیر فلفل دلمه ای تازه و مرغوب رو بهتون پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید و از کیفیت بی نظیرش لذت ببرید من که از این سایت به صورت عمده خریدم خیلی هم راضی م

  15. فلقل دلمه ای که میبینم فقط پیتزا میاد جلو چشمام عجب رنگاییم دارن

  16. قیمتاتون از قراره کیلویی چند هست؟
    و نحوه سفارش چگونه است؟

    • سلام علی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  17. روش کشتتون به صورت ارگانیک بوده از مواد شیمیایی استفاده کردین؟

  18. بچه های من عشق پیتزا دارن برای فایمل هم خرید میکنم حتما ازتون

  19. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    چطوری فلفل هارو بهمون میرسونین ک فاسد و بیات نشه

  20. سلام وقتتون بخیر
    فلفل هاتون تند نیس که.من به فلفل تند حساسیت دارم

  21. سلام روز تون به شادی
    من از این فلفل دلمه ای هایزنبرگ و رنگارنگ سفارش دادم و در کنار غذا استفاده کردم و بسیار راضی هستم.
    موفق باشید

  22. فلفل دلمه ای حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها میباشد که مصرف آن برای تمام سنین توصیه می‌شود.

  23. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامع و کاملی که درباره خاصیت و ارزش غذایی فلفل دلمه ای و نحوه کاشت در منزل در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر مخصوص بابت تولید و توزیع انواع فلفل دلمه ای تازه باکیفیت، دارای ارزش غذایی بالا و حاوی انواع ویتامین و آنتی اکسیدان تولید شده که خواص بسیار خوب و زیادی دارند و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب و رقابتی به دست مشتریان می رسانید. فقط لطفا درباره قیمت محصول، و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه سامرسان

  24. سلام وقت به خیر لطفا نحوه ثبت سفارش و قیمت محصولات و نحوه ارسال رو توضیح دهید.

    • سلام خانم امامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  25. فلفل دلمه ای برای طبخ غذا ها و انواع سالادها استفاده می‌شود هم طعم و هم ظاهر زیبایی به سالاد می‌بخشد.

  26. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  27. فلفل دلمه‌ای از سبزیجاتی است که تنوع رنگ در آن بسیار مشهود است، از مشخصات بارز انواع فلفل دلمه‌ای این سایت، کیفیت بی‌نظیر و قیمت مناسب آن می‌باشد.

  28. مطالب سایت بسیار مفید و خوب بود من توانستم اطلاعات زیادی در مورد فلفل دلمه ای کسب کنم فقط بهتر است لیست قیمت محصولاتتان را در سایت قرار دهید.

  29. باسلام خدمت شما ببخشید فلفل دلمه ای کیلویی چنده؟دلمه رنگی قیمتش قیمتش با سبز متفاوت؟؟گلخانه ای هستش؟قیمت شما از بازار ارزون تر؟

    • سلام خانم رحیمی کمال
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  30. فلفل دلمه های رنگی و باکیفیتی بودند
    فلفل دلمه ای ها از خواص زیادی برخوردارن برای بدن و در اکثر سالادها غذاها مورد استفاده قرار میگیرن

  31. سلام خسته نباشید خدمت شما. فلفل دلمه داخل مرغ خیلی طعم خوشمزه ای میگیره حتما یکبار امتحان کنید.

  32. سلام
    ممنون از مجموعه سامرسان بابت زحماتتون
    آیا امکان ارسال به صورت روزانه هم دارید?

    • سلام محمد عزیز
      بله لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  33. سلام درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت سیفی بازار و تشکر کنم از مدیریت و زحمتکشان سایت که راحت و بدون واسطه فلفل دلمه های درجه یکی رو برای ما ارسال کردند با توجه به اینکه از خواص زیادی برخوردار هست و منبع غنی ویتامین سی هست از بازار پررونقی در ایران برخوردار است و طرفدار ها و متقاضیان زیادی دارد درود بر شما ممنون از سایت خوبتان

  34. می شه توضیح کامل تری از نحوه کاشت فلفل دلمه ای توی گلدان بدید چون چیز خاصی توی مقاله نبود، به خاطر همین برام سوال شد و البته جالب بود که می شه فلفل دلمه ای رو توی گلدان کاشت، خیلی چیز جالبی می شه.

    • سلام مجتبی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  35. با سلام و وقت بخیر. آنزیم ها در فلفل دلمه ای به جلوگیری از سرطان معده و سرطان پروستات کمک می کنند. گفته می شود که فلفل دلمه ای در جلوگیری از سرطان پروستات، مثانه و رحم و سرطان لوزالمعده مؤثر است. من که از خریدم راضی ام. با تشکر

  36. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه سامرسان و بابت توزیع و پخش فروش فلفل دلمه ای تازه عمده با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. فلفل دلمه ای قرمز محرک طبیعی رشد مو است و با تحریک گردش خون در درمان ریزش مو بسیار مؤثر است. در مورد ریزش مو، کپسایسین جریان خون را بهبود می بخشد که برای رشد و حفاظت از فولیکول مو از اثرات دی هیدرو تستسترون حیاتی است. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن فرمایید

  37. یکی از پرکاربردترین و مصرفی ترین سبزیجات که همیشه باید باشه ازش به راحتی نگذرید

  38. سلام
    فلفل دلمه ای یکی از پایه های طعم دهنده غذا و سالاد های همه جهان محسوب میشه و همه جا طرفدار داره

  39. فلفل دلمه ای تازه برای التیام زخم های ایجاد شده در قسمت های مختلف بدن مفید می باشد و با آن می توان از سلامتی و تن درستی خود محافظت کرد.

  40. سلام خدمت دوستان.فلفل دلمه ای رو دیدم قیمتش رو هم روی سایت بزارید ممنون.

  41. سلام دستتون درد نکنه از مجموعه سامرسان فلفل دلمه خرید کردم راضی بودیم. برای تولیدی ترشی ام به موقعه به دستمان رسید.

  42. سلام من سفارش زیاد میخوام بدم ولی نمیدونم به چه شکل هست هزینه اش و اینکه با چی ارسال میشه راهنمایی کنید

    • سلام خانم. برهان
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  43. سلام.وقت بخیر..سایت صیفی جات سامرسان فلفل دلمه ای عالی ارگانیک وخوش طعمی داره مدتیست خرید دارم وواقعا راضیم..سالم وبدون لک ..وخوش طعم.درحجم زیاد هم خریدم بابت درست کردن پودرپاپریکا که خیالم ازکیفیت پودر راحت باشه.همه میدونیم فلفل دلمه ای دارای آنتی اکسیدان بالایی ست وضدسرطان هم درسبدغدایی تون بگنجانیدوازاین سایتوخرید کنید

  44. این خیلی خوبه که سایت تون همه صیفی جات رو تقریبا پوشش داده
    دمتون گرم

  45. با سلام. من از وقتی فهمیدم فلفل دلمه قرمز نسبت به بقیه ویتامین ها و آنتی اکسیدان بیشتری داره. سعی می کنم نوع قرمزشو بخرم.

  46. سلام و وقت بخیر
    تشکر میکنم از سایت خوبتون بابت محصولات باکیفیت و عالی

  47. سلام وقت بخیر خدمت شما
    فلفل های دلمه به عنوان منبع ویتامین ها و مواد مغذی سبزیجات بسیار کاربردی و ضروری برای سلامت بدن شناخته میشن

  48. سلام محصول شما عالی است و تنوع محصول دارد و من از شما برای مغازه خودم خرید خواهم کرد . شما ارسال شهرستان دارید. ممنون از راهنمایی شما .

    • سلام رضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  49. سلام فلفل دلمه به دلیل رنگ و طعم عالی آن در اکثر غذاها استفاده می شود و کالری خیلی کمی دارد

  50. فلفل دلمه ای قرمز برای تحریک رشد مو و افزایش گردش خون در پوست سر کاربرد دارد که در نتیجه ریزش مو را درمان می‌کند. تاثیر فلفل دلمه ای در ریزش مو به دلیل وجود کپسایسین است که از فولیکول مو حفاظت کرده و رشد مو را افزایش می‌دهد. همچنین ویتامین C موجود در فلفل دلمه ای یکی دیگر از خواص فلفل دلمه ای برای مو است؛ زیرا سبب جذب بهتر آهن در گلبول‌های قرمز شده و در نتیجه اکسیژن بیشتری به فولیکول‌های مو می‌رساند. همچنین برای تشکیل کلاژن ویتامین C لازم است که یکی دیگر از خواص فلفل دلمه ای برای مو است.

  51. درود
    از اخرین خریدم که از فروشگاه آنلاین تان انجام دادم کاملا راضی بودم
    خدا خیرتان دهد
    محصول شما را به دوستانم هم معرفی خواهم کرد
    ممنون

  52. درود
    در گذشته از فروشگاه آنلاین شما انجام دادم راضی بودم
    خدا خیرتان دهد
    محصول شما را به دوستانم هم معرفی خواهم کرد
    مرسی

  53. من تاجر هستم و سفارش خواستم بدم میخواستم ببینم حداقل میزان سفارش خیار چنبر چقدر هست و امکان صادرات وجود داره یا خیر؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  54. سلام و روز بخیر
    شرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش صیفی جاتتون با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. درود و خسته نباشید صیفی جاتتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید. در مورد نحوه توزیع هم توضیح بدید ممنون میشم

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  56. با سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بسته بندی محصولاتتون به ویژه فلفل دلمه به چه صورتی انجام میشه؟ لطفا توضیح بدید.

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  57. سلام از محصولات جانبی فلفل دلمه ای می توان به پودر آن اشاره کرد که کاربرد بالایی در آشپزی دارد.

  58. سلام. وقت بخیر
    از محصولات این سایت خرید کردم به صورت عمده. محصولات به نسبت سایت های دیگر از قیمت خوبی بر خوردار است

  59. سلام وقت بخیر
    برای تازه تر موندن فلفل دلمه ای قبل ازاینکه کامل برسد اون رو می چینند.

  60. سلام
    با چی برای بوشهر ارسال می کنید؟
    و چند روز طول میکشه؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. سلام
    ممنون از سایت خوبتون مطالب مفید بود.
    و حتما سفارش میدم.

  62. سلام
    به مقدار کم هم فروش دارید؟ برای مغازه کوچیک می خوام

    • سلام فرهاد عزیز
      بله لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  63. مطالب کامل و جامع بود چقدر خکب که این محصولات سیفی اینقدر فواید دارن

  64. یکی از خواص مهم فلفل دلمه ای این است که برای رشد مو و پیشگیری از ریزش مو استفاده می شود.

  65. واقعا مقالتون جالب بود مخصوصا اون بخشش که راجب کشت فلفل دلمه ای در خانه بود خیلی عالیه که هر کسی در خانش گلدون فلفل دلمه ای داشته باشه و حداقل مصرف شخصی خودشو بتونه تولید بکنه

  66. سلام عالی هستین به جان خودم چه قدر خوبین شما امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشین و در سراسر عمرتان موید و پیروز و سربلند باشین موفق

  67. سلام من شنیدم هر رنگ فلفل دلمه ایی یه خاصیت داره به مظرتون درسته؟

  68. فلفل دلمه خیلی خاصیت داردحتی به صورت خام هم خوشمزه هست و به نظرم باید در وعده های غذایی قرار داد ممنون از سایت خوبتون

  69. فلفل دلمه سرشار از ویتامین C می باشد به همین دلیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است به همین دلیل بهتر است این محصولات را در پخت غذای خود استفاده نمایید.

  70. سلام و وقت بخیر . مطالب سایت را خواندم و مفید بود و این محصول از چند کیلو به بالا فروخته میشه ؟ با تشکر

    • سلام عرفان عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  71. سلام . برای پرورش این فلفل دلمه ای ها از چه نوع کودی استفاده میکنین ؟ طبیعی یا شیمیایی ؟

    • سلام سهیل عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  72. فلفل دلمه ای طعم خاصی به غذا میده . مخصوصا توی پیتزا عالی میشه . خیلی هوس کردم .

  73. فلفل دلمه ای سرشار از آنتی اکسیدانه . یعنی فوق العاده ضد سرطان هست و برای سلامتی مفیده .

  74. سایتتون واقعا عالیه من یک بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  75. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام خانم علیزاده
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  76. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام داراب عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  77. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  78. سلام فلفل دلمه ایی نر یه خاصیت داره ماده یه خاصیت جفتشون سر شار از مواد معدنی هستند

  79. با سلام
    من از فلفل دلمه ای در اکثر سالاد ها استفاده می کنم. خوش طعم و خوشرنگ میکنه

  80. یه نکته
    اونم این که واقعا نمونه های رنگی این محصول خیلی خوش مزه هستن واقعا

  81. با سلام لطفا درباره مالیات و تمام هزینه های بار توضیحات تکمیلی را برای بنده ارسال کنید چوناین مدارک را به مدیر عامل شرکت ارجاع بدهم.

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  82. اگه به دنبال یه سایت خوب برای خرید اینترنتی هستین من این سایت پیشنهاد می کنم من خرید کردم

  83. سلام وقت بخیر میخاستم ازتون خرید عمده داشته باشم لطفا راهنماییم کنید

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  84. سلام وقت بخیر میخاستم از سایتتون به صورت عمده خرید داشته باشم قیمت ها رو به صورت عمده میفرمایید

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  85. سلام من از این سایت خرید کردم و واقعا کیفیت محصولاتشون خوب بود توصیه می کنم حتما خرید کنید

  86. سلام من از سایتتون خرید عمده داشتم از کیفیت محصولات و تیم پشتیبانی خوبتون کمال تشکر رو دارم

  87. مرسی از محصولات خوبتون من از شما خرید کردم و کیفیت بسیار خوبی داشتن

  88. سلام وقت بخیر برای شهرستانها ارسال هم دارین؟ با تشکر از سایت شما

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  89. سلام من از سایت شما خرید کردم هم کیفیت محصولتون خوب بود و هم زمان ارسالتون ، به دوستانمم پیشنهاد کردم از شما حتما خرید کنن

  90. سلام بر عزیزان تلاشگر.
    فلفل دلمه به دلیل اینکه دارای فیبر فراوانی در ترکیبات خود می باشد، از این رو، برای سلامتی انسان و همچنین رفع یبوست و غیره مهم و موثر می باشد.از دیگر خصوصیات و ویژگی هایی که فلفل دلمه دارد، می توان به غنی بودن این محصول از انواع و اقسام ویتامین ها اشاره کرد، از جمله این ویتامین ها، می توان به ویتامین های گروه ب اشاره کرد
    مرسی از محصول درجه یک

  91. با سلام
    فلفل دلمه ای هم هم خوش مزه است همرنگارنگ و زیبا ممنوناز معرفیتون

  92. من فلفل چهار پر در چهار رنگ می خواستم. موجود دارید؟

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  93. فلفل سرشار از پروتئین آهن و فیبر هست و به درمان یبوست کمک میکنه و برای افرادی که دیابت دارند خیلی مفید هست

  94. فلفل دلمه ای برای سلامت پوست و مو بسیار مفید و سرشار از ویتامین ، مواد معدنی است.

  95. سلام روز بخیر فلفل دلمه ای برای تهیه انواع خوراک مرغ هم بی نظیره این فلفل دلمه ای ها مصرف زیادی در رستورانها برای انواع خوراک مناسب است فلفل دلمه ای های رنگی هم برای دیزاین انواع غذا خیلی پر مصرف است کیفیت بالای این محصول و توزیع آن خیلی مناسب بود

  96. سلام، خدا قوت به هه شما عزیزان
    من چند وقت پیش از شما خریداری کردم و واقعا از خوش قولی و کیفیت محصولتون لذت بردم.

  97. سلام، خسته نباشید، ممنون از سایت خوبتون واقعا مطالب مفید و کاربردی ای بود

  98. سلام. وقتتون بخیر. من برای فست فود فلفل دلمه ای به مقدار زیاد میخوام. تعریف سایت شما رو زیاد شنیدم. سوال داشتم، اگر امکانش هست زودتر پاسخگو باشید.

    • سلام محمد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  99. فلفل دلمه ای شیرین ترکیبی از مزه تند و بافت ترد می باشد که به طور علمی به عنوان کپسایسین شناخته می شود

  100. سلام. قیمت های سایت شما نسبت به سایت های دیگه خیلی مناسب تر بود. ممنون. موفق باشید.

  101. یکی از عللی که فلفل دلمه ای ها برای مو خوب هستند، این واقعیت است که منابع عالی ویتامین C و برای سلامتی مو ضروری است

  102. فلفل دلمه ای رنگ غذا هارو عالی میکنه. بخصوص اینکه از ترکیب چند رنگ استفاده کنی

  103. تو رستوران کار میکنم به صاحب رستوران راجب کیفیت و تنوع فلفل های دلمه ای تون توضیحاتی دادم قصد خریداری دارن چطور میتونم باهاتون ارتباط بگیرم

    • سلام رضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  104. شما این محصول را در تمام رنگ هاش فروش دارین آیا؟
    چون میخوام یک جا سفارش بدم نه تیکه تیکه

    • سلام محمد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  105. سلام، خدا قوت و خسته نباشید
    فلفل دلمه ای های رنگی بخاطر رنگهای متنوعشون خیلی قشنگن ولی عطر فلفل دلمه ای سبز رو ندارن.

  106. فلفل دلمه بخاطر طمع و مزه آن در غذا ها استفاده میشود باعث خوش عطر شدن غذا میشود و دارای خاصیت فراوانی می باشد.

  107. سلام دقیقا این فلفل دلمه سرشار از ویتامین C هست خیلی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکنه

  108. سلام و درود خدمت عوامل فروش مجموعه
    من فلفل دلمه ای از شما خریدم
    خیلی از کیفیت محصول راضی بودم
    اصلاً خوردگی نداشت و نرم نبود
    کاملا تازه بود
    باهاشون کلی دلمه درست کردم
    تشکر بابت محصولات مرغوبتون

  109. با سلام فلفل دلمه طعم شیرینی دارد خواص بی نظیری دارد.برای تازه خوبی، آشپزی و سالاد مناسب است.

  110. سلام روزتون بخیر خیلی خوب بود عطر بینظیری داشت و تازه

  111. سلام امین عزیز
    لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  112. زمان کاشت سبزیجات و صیفی جات وابستگی شدیدی به نوع آنها و شرایط محیطی دارد.
    واقعا خیلی خوبه محصولاتتون

  113. یه نکته ای درباره سفارش این محصولات هستش اینه که آیا در مسیر ارسال به شهر ما این فلفل ها خراب نمیشن؟
    اگر خراب بشن خسارت با چه کسی هستش؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  114. من برای این که این فلفل ها رو سفارش بدم نیاز دارم به یک سری ضمانت
    چرا که خرید غیر حضوری هستش و دارای مشکلات خودش

  115. سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز و دوست داشتنی:

    فلفل دلمه‌ای نیز یکی از بهترین محصولات در بین فلفل‌ها می‌باشد اما اصلاً مزه‌ی تندی ندارد و به خاطر این موضوع بسیار مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی نیز هستند که برای استفاده در غذا سعی می‌کنند از این محصول برای خود خریداری کنند، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از این مجموعه به صورت عمده این محصول را برای خود خریداری و از خاصیت‌هایی که می‌تواند برای شما داشته باشد تمام استفاده را ببرید.

  116. شستن سر با جوشانده برگ چغندر باعث می شود که چربی و شوره سر از بین برود همچنین آب آن برای التهاب مثانه و رفع یبوست و بیماری های پوست مفید واقع است

  117. شلغم دارای فسفر ید، گوگرد، ، کمی ارسنیک، روبیدم، ویتامین های آ، ث، تیامین، رایبوفلاوین، نیاسین، هیدراتهای کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم می باشد.

  118. در بین سبزیجات خیلی طرفدار داره هم طعم غذا رو خیلی خوب میکنه

  119. سلام ببخشید میخواستم همکاری داشته باشم با شما
    میشه راهنمایی کنید
    تشکر

    • سلام خانم نجفی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  120. سلام. چقدر خوب که درمورد کاشت فلفل دلمه تو گلدان هم نکاتی رو عنوان کردید. ممنونم ازتون

  121. من عاشق این رنگای فلفل دلمه ایم اصلا انگیزه زندگی به ادم میده مرسی از سایت خوبتون

  122. سلام
    من برای مغازه ام از شما فلفل دلمه سفارش دادم،واقعا از کیفیت محصولات شما راضی هستم.

  123. سلام وقت بخیر
    فروش سایت شما فقط ب صورت عمده است؟صادرات ب خارج کشور هم دارین؟

  124. سلام وقت بخیر
    لطفا در رابطه با نحوه بسته بندی محصولات فلفل دلمه ای محموعه خودتان توضیح بدید.

  125. فلفل دلمه‌ ای متعلق به خانواده بادمجانیان بوده و در این خانواده فلفل قرمز، فلفل چیلی، گوجه فرنگی، بادمجان و سیب زمینی قرار دارد.

  126. این فلفل دلمه ای هاخیلی عالی هستند هم ظاهرشون مرغوب هست هم طعمشون

  127. . سلام با توجه به توضیحاتی که در سایت قرار دادید بسیار ترغیب به خرید محصول فلفل دلمه از مجموعه شما را دارم چون به طور تخصصی بر روی این محصول فعالیت می کنید. موفق باشید.

  128. بازارتون کجاست میخوام بیام حضوری خرید کنم میشه آدرستون رو لطف کنید و همینطور شماره تلفنتون رو بنده ابتدا تماس بگیرم اگه میشه لیست قیمتتون رو هم از واتساپ برام بفرستید

  129. سلام وقتتون بخیر
    من فست فودی دارم و استفاده از فلفل دلمه ای باکیفیت برایم خیلی اهمیت دارد از این سایت که خریداری میکنم دیگر نگرانی ندارم خدا برکت بده به کسبتون

  130. سعی من این هستش که در همه غذاهایی که درست میکنم از فلفل دلمه‌ای رنگی استفاده کنم واقعا طعم خوبی به غذا میدن
    امتحانش کنید

  131. کاش توضیح مختصری در مورد تفاوت این فلفل دلمه‌ای رنگی می دادین تا بدونیم فرقشون چیه حداقل؟

  132. سفارشم که رسید اصلا خوب نبود کیفیتش اکثرشون پلاسیده بود

  133. فلفل دلمه ای مناسب بیماری های خاص هست همیشه مصرف کنید تا به بیماری های خاص و نا علاج دست پیدا نکنید تشکر

  134. با سلام خدمت شما دوست گرامی، برای سفارش عمده فلفل دلمه ای های خوبتون باید چکار کنم راهنمایی میکنید

  135. سلام از جمله سبزیجاتی که دارای بازار گسترده و پر رونق می باشد، فلفل دلمه رنگی است، شرایط فروش شما چگونه است؟

  136. از زمانی که بازار فست فود رونق گرفته استفاده از فلفل دلمه ای هم زیاد شده ولی بهترین استفاده از آن همان دلمه است که طعم خوبی دارد.

  137. من در تهران پیتزا فروشی دارم و هر روز مقدار زیادی فلفل دلمه ای نیاز دارم ، به توصیه یکی از دوستان اقدام به خریداری از این سایت کردم و بسیار راضی بودم .محصولات این سایت بسیار تازه و با کیفیت بوده و عطر و طعم خوبی به پیتزا میدهد .

  138. احساس میکنم عکس فلفل دلمه هایی که در سایت قرار دادین از محصولات خودتون نیستن
    درسته؟

  139. سلام وقت بخیر
    به نظر من فلفل دلمه ای یکی از زیباترین و با مزه ترین سیفی جات است و زیبایی و جذابیت غذا را دوچندان می کند و همچنین در تزئین پیتزا فوق العاده است

  140. آیا فلفل دلمه ای های رنگی که در رنگ شان با هم تفاوت دارند در مزه هم با هم فرق دارند یا خیر؟ ممنون که جواب میدید

  141. بنده داخل میدان تره بار حجره دارم ومشتری های زیادی دارم میخواستم ببینم میتونیم با هم کاری کنیم شما تامین کننده من بشید

  142. سلام من اصلا فلفل دلمه رو دوست نداشتم ولی با خوندن مطالب سایت شما دوست دارم سفارش بدم بخاطر خواص بی نظیری که داره.

  143. سلام ارادت. مقدار زیاد پروتئین، آهن، فیبر و غیره یافت می شود، از این رو، برای کاهش فشار خون، کاهش کلسترول، حذف آهسته تر قند و غیره بسیار مفید است و می تواند قند خون را نرمال نگه دارد.

  144. سلام ووقت بخیر بنده مصرف زیادی از فلفل دلمه در چلومرغ و دلمه وسوپ وانواع سالاد هادارم واز وقتی با سایتتون اشنا شدم همیشه ازتون میخرم واز کیغیت فلفل دلمه هاتون بسیار راضی ام

  145. سلام وقتتون بخیر
    فلفل دلمه ای یکی از خوشمزه ترین ها و همینطور حاوی ویتامین سی زیادی هستش و برای پوست هم خوبه من خودم تو سالادام و بیشترغذاهام استفاده میکنم و ازتون تهیه کردم خیلی راضی بودم مرسی از سایت خوبتون و محصولات عالیتون موفق و موید باشید

  146. سلام فلفل توی تهیه خیلی از غذاهای کاربرد های خیلی عالی داره ..مطالب ک راجب فلفل خوندم خیلی مفید بود وقت تازه هم باشن عالی تر میشه

  147. سلام و عرض ادب فلفل دلمه ای یکی از محبوب ترین فلفلهاست که تندی ندارد و در رنگهای مختلف برای درست کردن سالادها ترشیها و انواع غذاها استفاده میشود و بسیار خوشمزه است

  148. سلام
    فلفل دلمه ای هایی که دارین رو خودتون پرورش دادین به بار اومدن یا اینکه شما فقط واسطه ای برای فروش هستین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما