فروشگاه مرکزی خیار گلخانه ای صادراتی ارزان

فروشگاه مرکزی خیار گلخانه ای صادراتی ارزان با توجه به شناختی که از این محصول و نیاز و سلیقه مشتریان و ذائقه آن ها داشته آن را در اشکال مختلفی ارائه نموده و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کند، خریدار نیز می تواند محصول را عمده و بدون واسطه تهیه نموده و با کاهش هزینه های اولیه خود سود خوبی را بدست آورد علاوه بر آن از کیفیت ها نیز اطمینان بالایی خواهد داشت.

فروشگاه مرکزی خیار گلخانه ای صادراتی ارزان

بررسی کیفیت خیار گلخانه ای صادراتی

بررسی کیفیت خیار گلخانه ای صادراتی کیفیت خیار گلخانه ای صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مرغوبیت این خیار از زمان برداشت تا زمان رسیدن به دست مشتری تحت تاثیر شرایط مختلفی می باشد و تاجر ممکن است خیار درجه یک را از کشاورز خریداری کند و به دلیل تقاضای کم یا شرایط جوی یا دیگر دلایل میوه دچار افت کیفیت شود بنابراین باید آن را کاملا اصولی نگهداری و حمل و نقل نمود.

فلفل دلمه ای گلخانه ای کالری های اضافی را می سوزاند، با سرطان مبارزه می کند، درمانی برای کم خونی به شمار می رود، از سیستم های دفاعی بدن نیز حمایت می کند.

خیار باید بعد از برداشت در سرد خانه در دمای استانداردی نگهداری شده و کاملا اصولی نگه داشته شود مثلا در کارتن و در پلاستیک گذاشته شود تا هوا وارد آن نشود، در زمان حمل و نقل توجه نمود که در صورت بر روی هم چیدن آنها فشاری به بسته بندی ها وارد نشود، لذا این میوه را باید سعی نمود در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده رساند.

خیار بوته ای مرغوب دارای اندازه متوسط و یکدستی بوده که پوستی صاف، بدون لکه و چروکیدگی دارد و کجی در ظاهرش کم دیده می شود، از نمونه های سایز متوسط آن به عنوان میوه در پذیرایی ها و میان وعده ها استفاده می شود و با نمونه های ریزتر نیز خیارشور تهیه خواهد شد از نمونه بزرگ نیز در ترشی، سالاد و … می توان استفاده نمود.

خیار قبل از عرضه سورتبندی شده و در اندازه های ریز، متوسط و درشت درجه بندی می شود که نمونه های درجه یک از نوع صادراتی بوده و کیفیت ممتازی دارد، خیار در زمان برداشت نیز سعی می شود بعد از چیدن در کمترین زمان ممکن وارد بازار شود چون ماندن آن در گلخانه مسازی با فسادش می باشد.

خیار گلخانه ای صادراتی چه طبعی دارد؟

خیار گلخانه ای صادراتی چه طبعی دارد؟ طبع خیار گلخانه ای صادراتی سرد و تر بوده که برای گرم مزاجان مفید است و کسانی که از بیماری های ناشی از خشکی بدن رنج می برند بهتر است از آن میل کنند، همچنین سرد مزاجان بهتر است آن را با خوراکی های گرم مصرف نمایند تا دچار مشکلی نشوند مثلا در صورتی که در سالاد شیرازی استفاده می شود نعنا خشک به آن افزوده شود.

خیار دارای ویتامین کا، آ، ای، ث، ۱، ب۲، ب۳، ب۴، ب۵، ب۶، ب۹، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، سدیم، فسفر، روی، مس، پتاسیم و سلنیوم می باشد که به عنوان یک مولتی ویتامین نیاز بدن را به طور کامل رفع خواهد نمود، لذا این ترکیبات مفید هم در گوشت و هم در پوست آن وجود دارد که بر ارزشش افزوده است.

خیار گلخانه ای دارای رنگ سبز و پوست ترد و نازکی بوده که گوشتی بدون تخم و تردی دارد به همین دلیل بسیار خوش خوراک بوده و بیشتر به عنوان میوه خورده می شود، همچنین ظاهری باریک و بلندی داشته که دارای طعم خوشمزه و بوی معطری می باشد و از محبوبیت و مصارف بالایی برخوردار می باشد.

فلفل دلمه ای رنگی امروز می توانند تند یا شیرین باشند که ترفندی برای تشخیص این دو از یکدیگر وجود دارد، ما در جا این ترفند را ذکر می کنیم تا شما بتوانید هنگام خرید فلفل دلمه ای رنگی امروز، انتخاب درستی داشته باشید.

خیار گلخانه ای به دلیل اینکه در گلخانه کشت می شود در فصول مختلف برداشت و به وفور وارد بازار می شود که با پوست و بدون پوست می توان آن را میل نمود. همچنین در بسیاری از موارد جهت نگهداری طولانی مدت از آن به شکل خیارشور، ترشی و … فرآوری می شود تا بر ماندگاری آن افزوده شود.

فواید مصرف خیار در دوران سرماخوردگی

فواید مصرف خیار در دوران سرماخوردگی خیار دارای فواید زیادی برای بدن است که به چند نمونه از آنها ذکر خواهیم نمود:

  • آنتی اکسیدان بالایی مانند بتاکاروتن، تانن و فلاونوئید داشته به مسدود کننده اکسیداسیون بوده و با حذف رادیکال های آزاد با انواع بیماری های مزمن و سرطان ها مبارزه خواهد نمود.
  • به عنوان ملین عمل نموده و یبوست را بهبود می بخشد چون دارای فیبر می باشد و خاصیت ادرار آوری نیز دارد که کلیه ها و مثانه را سم زدایی و پاکسازی می کند.
  • فیبر موجود در آن عمل هضم را راحت نموده و به بهبود مشکلات گوارشی مانند سوزش سر معده و ورم معده کمک می کند که پتاسیم آن با حفظ تعادل الکترلیت ها در کنترل فشار خون موثر خواهد بود.
  • خاصیت ضد التهابی داشته و هورمون مورد نیاز پانکراس را جهت تولید انسولین تامین می کند در نتیجه برای افراد مبتلا به دیابت مفید می باشد و باکتری فیتوشیمیایی آن با از بین بردن باکتری های دهان سلامت دهان را بر عهده دارد.
  • خیار قلمی دارای ویتامین کا بوده که استحکام استخوان ها را بر عهده دار است و به دلیل داشتن سیلیکات مفاصل را تقویت می کند که فلاونوئید موجود در آن نیز با آلزایمر مبارزه می کند.
  • فیبر آن با کنترل کلسترول بد قلب را سالم نگه می دارد و دارای کوکوربیتاسین است که پیشگیری کننده از گرفتگی عروق می باشد.
  • آرام کننده اعصاب و افزایش دهنده انرژی بوده که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان سیستم ایمنی را تقویت نموده و از بروز بیماری های عفونی پیشگیری خواهد شد.
  • به سبب داشتن آنززم هایی از ایجاد کرم های نواری روده پیشگیری نموده و به موجب داشتن مس برای اعصاب و مغز مفید می باشد.

توزیع کنندگان بهترین خیار گلخانه ای صادراتی

توزیع کنندگان بهترین خیار گلخانه ای صادراتی توزیع کننده خیار گلخانه ای صادراتی در بازار حضور گسترده ای دارد و با تجربه و تخصصی که در این زمینه داشته توانسته به ارائه این محصول در کیفیت های بالایی بپردازد، عرضه کننده خیار ارزان نیز محصول را عمده و بدون واسطه ارائه می کند به همین دلیل قیمت های باصرفه ای را به خود اختصاص داده است.

خیار گلخانه ای مصارف زیادی دارد و بسیاری از خانواده ها آن را با پنیر و گوجه در وعده غذایی میل می کنند که به دلیل طعم خوشمزه و خواص بالا به وفور خریداری می شود، همچنین بسته به کیفیت و درحه بندی دارای قیمت های متفاوتی است که نوسانات بازار و وجود واسطه در این عرصه باعث متغیر ماندن نرخ آن شده است.

خیار گلخانه ای دارای بهترین خوراکی در فصول گرم سال است چون علاوه بر کاهش حرارت بدن و خنک نموده فرد تشنگی را برطرف نمود و از تشنه شدن در زمانی طولانی جلوگیری خواهد نمود، همچنین مصرف آن در وعده های غذایی به عنوان سالاد بر اشتها افزوده و میل به غذا را افزون می کند‌ به همین دلیل بیشتر به همراه پنیر میل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما