مرکز خرید سیر حبه شده

سیر حبه شده در بازار در کنار سیرهای بوته به فروش می رسد این سیرها بسیار پر فروش هستند و دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور می باشند قیمت فروش سیر حبه شده بستگی به نوع و کیفیت و میزان برداشت محصول در آنسال دارد در شهرهای تولید کننده این محصول بازار فروش سیر در انواع مختلف به صورت عمده وجود دارد که می توانید به صورت مستقیم خریداری کنید و یا آن را از طریق شرکت های سورت کننده این محصول به صورت غیر مستقیم از سایت های اینترنتی در حال حاضر خریداری کنید.

مرکز خرید سیر حبه شده

 کاهش شدت آنفلوانزا با مصرف سیر

 کاهش شدت آنفلوانزا با مصرف سیر   استفاده کردن از سیر دارای خواص زیادی برای بدن می باشد هر چند این محصول دارای بوی خاصی است و خیلی از افراد جامعه از بوی آن خوششان نمی آید ولی استفاده کردن از آن مثل این است که در خانه داروخانه داشته باشید یکی از روش های درمان ساده برای سرماخوردگی و آنفلوانزا استفاده کردن از سیر می باشد سیر مروارید را می توان برای درمان خیلی از بیماری ها مصرف کرد اگر در مدتی که آنفلو انزا دارید و دچار عطسه و سرفه شدید هستید در این هنگام اگر سیر را خرد کنید یک ماده ای به نام آلیسین تولید می شود که این ترکیب برای سلامتی بدن و عطسه همچنین برای فشار خون بالا و عفونت های قارچی و باکتریایی مفید است .

بیشتر بخوانید: فلفل دلمه ای سبز

تحقیقات نیز نشان داده که سیر برای جلوگیری از بسیاری از سرطان ها مفید است و کسانی که دچار آنفلوانزا بوده اند و سیر مصرف می کردند از کسانی که سیر مصرف نمی کردند زودتر خوب شده اند خیلی از محقییقن بر این باورند که ترکیبات سولفوری سیر دارای اثزات ضد سرماخورگی می باشد و عناصری در سیر موجود است که ضد ویروسی است و آنفلو انزا نیز یک بیماری ویروسی است مصرف سیر از این بیماری جلو گیری و به درمان سریع آن کمک می کند.

سیر دارای آنتی اکسیدان قوی می باشد که خاصیت ضد آنتی بیوتیکی و ویروسی دارد اگر آن را خام استفاده کنید دارای خاصیت بیشتر می باشد ولی سعی کنید اگر به مصرف سیر آلرژی ندارید آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

سیر سفید دارای خواص آنتی بیوتیکی

سیر سفید دارای خواص آنتی بیوتیکی سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی است که خوردن سیر خام باکتری های روده را بر طرف می کند برای از بین بردن عفونت های مبهل به صورتی که با آب سیر شستشو داده شود مفید است قطره بینی سیر برای از بین بدن میکروب های سرماخوردگی و آنفلوانزا استفاده می شود و مفید است ترکیب سلفور که در سیر موجود است و از طریق خوردن سیر جذب بدن می شود باعث از بین بردن ویروس های ریه می شود آب سیر نیز عفونت ها را از بین می برد و به عنوان آنتی بیوتیک عمل می کند.

بیشتر بخوانید: خیار ریز خیارشوری

سال هاست که این خواص برای انسان بر ملا شده است اگر سیر خشک آفتابی به اندازه مطلوب استفاده شود می تواند با میکرو ارگانیسم ها برخورد موثری داشته باشد برای درمان ویروس آنفلو انزا و تبخال تیز به عنوان آنتی بیوتیک عمل می کند و موثر است دارای آلسین است که باکتری ها را ازبین می برد برای درمان اسهال خونی نیز مفید است.

مصرف سیر در مرحله اول به عنوان آنتی بیوتیک خیلی از ویروس ها را از بین می برد ولی اگر بعد از خوب شدن زیاد مصرف شود ممکن است بعضی از باکتری ها و ویروس ها را مقاوم سازد همانطور که خیلی از آنتی بیوتیک ها دارای دوران مصرف معینی هستند سیر نیز تا مدت زمان معینی باید استفاده شود و برای از بین بدن باکتری ها مفید باشد مصرف سیر باعث از بین بردن عفونت های قارچی می شود برای استفاده بهتر از سیر بهتر است با سرکه ، عسل ،آب هویج استفاده شود.

مرکز عرضه سیر حبه شده

مرکز عرضه سیر حبه شده توزیع کنندگان سیر سفید سعی می کنند تا سیر را در انواع مختلف سفید سیر سورت شده حبه ای و همچنین به صورت بوته ای آن را در بازار فروش به صورت عمده و با کیفیت بالا عرضه کنند مراکز زیادی وجود دارد که این محصول را در انواع مختلف به فروش می رسانند این محصول را می توانید از شرکت های سورت کننده این محصول به صورت مستقیم و عمده خریداری کنید و یا از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر آن را خریداری کنید.

2

  1. سلام سیر هارو عمده میفروشید یا فروش به صورت جزئی هم انجام میدید

    • سلام همراه عزیز
      بله به صورت عمده هم ارسال می شود. برای اطلاع بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما