توزیع کنندگان سیر سفید عمده

سیر از جمله گیاهانی می باشد که به دلیل داشتن خواص دارویی به شدت مورد توجه واقع شده و گونه های مختلفی از آن در ایران کشت می شود که یکی از پر مصرف‌ ترین آن در آشپزی سیر سفید می باشد، توزیع کنندگان سیر سفید عمده بهترین نوع سیر ها را که در شرایط ارگانیک پرورش یافته به شکل حبه ای در بازار ها به فروش می رسانند که از قیمت مناسبی برخوردار است.

توزیع کنندگان سیر سفید عمده

نحوه پخت انواع سیر سفید

نحوه پخت انواع سیر سفید همانطور که گفته شد سیر سفید در آشپزی بسیار پر کاربرد می باشد و به روش های مختلفی می توان سیر سفید را پخته و مصرف کرد که یکی از آسان‌ ترین آن‌ ها بخارپز کردن سیر می‌باشد که در این روش سیر را پاک کرده و به شکل حبه ای در مقداری آب می پزیم و سپس می توان آن را همراه با غذاهای دیگر و یا با استفاده از نمک مصرف کرد.

بیشتر بخوانید: گوجه فرنگی درختی

بسیاری سیر مروارید را به شکل کاراملی می‌ پزند، سیر کاراملی به سیری گفته می‌ شود که مدت زمان زیادی در مقداری آب گوشت همراه با نمک و ادویه پخته شده است و از آن جایی که بسیار نرم و خمیری می‌شود حال کاراملی پیدا کرده و به آن سیر کاراملی گفته می‌ شود که بسیار پر طرفدار است.

همچنین می توان سیر خشک آفتابی را در مقداری سرکه نیز جوشاند که در این صورت سیر به دست آمده را هم می‌توان بلافاصله مصرف کرد و هم این که می توان آن را در یخچال با دمای زیر ۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمود تا هم سیر اندکی ترد شود و هم این که مزه ترش پیدا کرده و بتوان از آن در انواعی از ترشی ها و غذا ها استفاده نمود.

قیمت کلی سیر سفید عمده

قیمت کلی سیر سفید عمده قیمت کلی سیر کیلویی سفید عمده که در این مجموعه تعیین می گردد کاملاً متناسب با کیفیت محصول ارائه داده شده بوده و از آن جایی که این مجموعه یکی از معتبر ترین مجموعه ها در زمینه تولید و ارائه انواع سیر سفید در کشور می باشند به این ترتیب می توان به راحتی از طریق آن ها این سیر را در مقدار های عمده تهیه کرد و کاملاً از کیفیت آن ها اطمینان پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: فلفل دلمه ای قرمز

همچنین سیر ارزان را نیز می‌ توان از همین مجموعه تهیه کرد چرا که این مرکز سیر را بلافاصله پس از تولید به شکل بدون واسطه در شهر های مختلف کشور به فروش می‌رساند و به این ترتیب قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده نسبت به بازار های دیگر پایین خواهد بود و خرید آن مقرون به صرفه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما