مرکز فروش سیر سفید تازه

سیر سفید نام علمی یک نوع ماده مغذی متعلق به خانواده گیاهان پیازچه ای است، این محصول به عنوان دانه های مقوی طبقه بندی می شود و از 5 هزار سال پیش در چین به عنوان غذا و دارو استفاده می شده است همچنین سیر یک محصول مهم غذایی و صنعتی در سطح جهانی است که از بقیه انواع گیاهان متمایز است.

مرکز فروش ما سیر سفید تازه را به تمامی نقاط ایران ارسال می کند و با توجه به مرغوبیت این محصول همواره نظر مشتریان خود را جلب کرده است. شرکت ما توانسته این محصول را به صورت عمده و خرده به دست مصرف کنندگان برساند ، این مجموعه توانسته سر سفید را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مشتریان محترم برساند ، شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

مرکز فروش سیر سفید تازه

شرایط مناسب برای نگهداری از سیر سفید

شرایط مناسب برای نگهداری از سیر سفید

امروز سیر تازه در بین مردم ایران به دلیل خواص بی نظیر و قیمت مقرون و به صرفه بودن نسبت به دیگر گیاهان پیازچه ای مورد توجه قرار گرفته است و تقاضای خرید این محصول به بالاترین سطح ممکن خود رسیده است.

سیر سفید دارای ساختار خشک می باشند که اصلا نباید در مکان های مرطوب گذاشته شوند که هنگام خرید سیر باید بدانید که شرایط نگهداری از این محصول چگونه است که بهترین روش نگهداری آنها در یخچال است یا در یک ظرف مناسب گذاشته و در یخچال نگهداری کنیم به این صورت هم بافت و هم بوی خوش آن ها حفظ می شود و بخواهیم خیلی راحت تر بگوییم دمای اتاق۲۰ درجه برای یک روز نگهداری این محصول عالی است اما در تابستان که هوا گرمتر است و باید بیشتر مراقب باشید و در صورتی که دمای خانه بیش از ۲۷ درجه است بیش از ۳ ساعت محصول را در فضای آشپزخانه و خارج از یخچال نگهداری نکنید چون به سرعت خراب می شود و در صورت مصرف موجب مسموم شدن می شود.

بررسی مواد مغذی موجود در سیر سفید

بررسی مواد مغذی موجود در سیر سفید

سیر سفید خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و مردم ایران به همین دلیل علاقه بسیار زیادی به استفاده از این محصول طبیعی در پخت و پز غذا دارند، همچنین این محصول از نظر کیفیت و قیمت برای مصارف خانگی بسیار به صرفه است بنابراین بالا ترین میزان مصرف در بین گیاهان پیازچه ای را دارد،که حاوی هشت اسید آمینه ضروری برای بدن برای ساخت پروتئین می باشد و این باعث می شود که منبع عالی پروتئین کامل ، به ویژه برای گیاه خواران باشد.

در اینجا به بررسی مواد مغذی بی نظیر این محصول می پردازیم:

1.ا سیر سفید دارای فیبرهای مایع است که به زیاد حجم مدفوع و نرم شدن آن کمک می کند و عملکرد روده را تحریک کرده و دفع آن را تسهیل می کند ، علاوه بر این ، این محصول همچنین احساس سیری بیشتری را ایجاد می کند ، که اگر به مقدار کم مصرف شود ، می تواند به کاهش وزن کمک کند،این گیاهان پیازچه ای مقوی نیز به عنوان پری بیوتیک در نظر گرفته می شود زیرا سرشار از اسید تارتاریک است ، اسیدی که توسط انگل های روده ها تخمیر می شود و به بهبود عملکرد روده کمک می کند.

2. این محصول می تواند یک افزودنی خوب برای بهبود و حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها باشد ، زیرا سرشار از کلسیم ، ماده معدنی بسیار مهم برای بافت استخوان است. به این ترتیب علاوه بر محکم نگه داشتن استخوان ها ، از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کنند. علاوه بر این ، این محصول همچنین دارای یک عنصر کمیاب ، معروف به بور است که جذب کلسیم ، منیزیم ، فسفر و ویتامین B را که برای کل سیستم استخوانی و همچنین سیستم عصبی مهم است.

3. سیر سفید سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها است که ترکیباتی هستند که به کاهش استرس اکسیداتیو ، دفع رادیکال های آزاد و جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کنند. بنابراین ، این ماده مقوی می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند مشکلات قلبی یا سرطان کمک کند.

راهنمای خرید بهترین سیر سفید تازه

راهنمای خرید بهترین سیر سفید تازه سیر سفید تازه در نزد ایرانی ها بسیار گیاه پیازچه ای محبوبی می باشد که در پخت و پز غذا نقش کلیدی و مهم دارد که می توان به سوپ ها و غذاهای دیگر اضافه کرد تا طعم لذیذ و رنگ زیبا بگیرند ،همچنین در درست کردن سس ها مانند سس کچاپ یا سس کباب استفاده می شود که به طور کلی چاشنی هر غذایی سیر می باشد که می توانیم با آن غذا هایی درست کنیم که ما را از طمع شگفت زده کند مانند خورشت کدو، سبزی، لپه، و دیگر خورشت ها

در هنگام خرید سیر درجه یک را باید از بهترین فروشندگان تهیه کرد زیرا نباید مدت بیش از چند روز مانده باشند چون خاصیت خود را از دست می دهند و کمی رنگ پریده می شوند و دیگر تازه به نظر نمی رسند ، اما همچنان قابل قبول هست از آنجا که آنها عاشق سرما هستند ، بهتر است آنها را در جای سرد قرار دهیم سعی کنید آنها را از از دیگر محصولات در یخچال جدا نگه دارید زیرا گاز اتیلن ، که هر دو از میوه جات تولید می شود هنگام رسیدن به سیر آن را سریع تر خراب میکنند از خرید سیر های کم رنگ خود داری کنید زیرا دارای مواد افزودنی هستند و موجب ورود میکروب‌ها به آن هامی شود و در هنگام خرید این محصول از فروشنده سیر هایی که رنگ سفید روشن و درخشان دارند را انتخاب کنید که در هنگام پخته شدن و مخلوط شدن با غذا ها طعم لذیذ آن چندین برابر می شود.

قیمت کلی سیر سفید تازه

قیمت کلی سیر سفید تازه

فروش سیر سفید تازه در دنیا سالانه بیش از پنج هزار تن می باشد،تولید این محصول با خاصیت در اکثر مناطق کشورمان به صورت کاشت در زمین و گلخانه ای صورت می گیرد که موجب می شود این محصول از کشور ایران به دیگر کشور ها جهان صادر شود و در کشورهای همسایه طرفداران زیادی دارد، بازار فروش این محصول بسیار پر رونق می باشد و پس از برداشت محصول به سرعت وارد بازار های کشور می شود که این محصول یکی از پرطرفدارترین خوراکی های موجود در ایران است که دارای شکل اندازه و رنگ متفاوت می باشد فروشگاه مرکزی ما توانسته قیمت سیر را بسیار پایین تر از دیگر رقیب ها در اختیار شما بگذارد.

شما مشتریان محترم می توانید برای استعلام قیمت کلی سیر سفید تازه همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما