پخش کننده انواع فلفل دلمه ای گلخانه ای

امروزه مصرف فلفل دلمه ای گلخانه ای نسبت به چند دهه قبل بیشتر شده است و به همین دلیل پخش کننده و توزیع کنندگان مختلفی در بازار عرضه فلفل دلمه به وجود آمده است. مجموعه سامرسان یکی از این توزیع‌کننده گان است که تجربه تولید فلفل دلمه ای گلخانه ای با کیفیت را در کارنامه خود دارد.

پخش کننده انواع فلفل دلمه ای گلخانه ای

شرایط مناسب برای پرورش فلفل دلمه ای گلخانه ای

شرایط مناسب برای پرورش فلفل دلمه ای گلخانه ای فلفل دلمه ای یکی از گیاهان پر کاربرد در سراسر جهان است. به طوری که امروزه می توان گفت در اکثر غذا ها از آن استفاده می کنند. یکی از این روش های پرورش این گیاه، از طریق گلخانه است که شرایط خاص خود را دارد، که برای این که محصول ما با بهترین کیفیت و مرغوبیت حاصل شود، باید این شرایط را به طور کامل رعایت کنیم. در ادامه مطلب به شرایطی که سبب می شود تا فلفل دلمه ای خوب را در شرایط گلخانه ای پرورش دهیم، اشاره می کنیم:

در وهله‌ی اول باید به دما و رطوبت گلخانه ای اشاره کرد که باید یک دمایی معتدل و رو به گرما داشته باشد چون اگر دمای داخل گلخانه سرد و یا بیش از اندازه خنک باشد، باعث خرابی و به اصطلاح یخ زدگی محصول می شود پس دمای داخل گلخانه باید بین ۱۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد باشد. و در هنگام شب بهتر است دمای آن کمی پایین تر از مقدار گفته شده باشد بین ۱۶ الی ۱۸ درجه سانتیگراد.

اما اگر دمای گلخانه به بیش از ۳۰ درجه برود باعث ریزش گل های گیاه و همچنین ایجاد شدن لکه های تیره بروی فلفل دلمه ای ارگانیک می شود. اما در روز هایی که گرم است باید دما چگونه باشد؟

بهتر است در روزهای گرم سیستم خنک‌کننده مناسب در داخل گلخانه نصب کرد تا دمای هوا را خنک نگه دارد و باعث تلف شدن محصول داخل گلخانه نشود.

شرط دوم که می توان به آن اشاره کرد، مبحث نور برای فلفل دلمه ای است. درست است که نور یکی از ارکان مهم برای رشد هر گیاهی محسوب می شود و فلفل دلمه ای هم از این قانون تبعیت می‌کند. فلفل دلمه ای در هر شبانه روز باید حداکثر ۱۶ ساعت به آن نور بتابد تا مقدار کلسیم لازم را جذب کند و پس بهتر است از عایق های شفاف برای گلخانه ی خود استفاده کنیم.

شرط سوم دوره رشد فلفل دلمه ای است، فلفل رنگی دلمه ای از آن دسته گیاهانی است که اصطلاحا به آن ها کند رشد می گویند ولی در عوض، میوه بیشتری تولید می کند پس باید به این نکته توجه کرد که اگر می خواهیم فلفل دلمه ای در داخل گلخانه رشد طبیعی خود را طی کند، باید صبور باشیم.

اما در آخر باید به روش کشت این گیاه اشاره کرد. که باید از خاکی استفاده کنیم که غنی باشد و همچنین برای تقویت خاک، از کود حیوانی استفاده کنیم. استفاده از کود شیمیایی برای گیاه مخصوصا برای فلفل دلمه ای گلخانه ای کاملا مضرر است.

مزایای استفاده از فلفل دلمه ای گلخانه ای

مزایای استفاده از فلفل دلمه ای گلخانه ای فلفل دلمه‌ای گلخانه‌ای چون طبق فرایند گلخانه تولید می شود و روند رشد آن بررسی می شود دارای مزایایی است که به آن ها اشاره می کنیم

ابتدا بهتر است که بدانید در فرایند گلخانه ، فلفل دلمه ای با نوع طبیعی خود که در طبیعت رشد می کند تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن ها در فرایند رشد آنها است.

در وهله‌ی اول این گیاه خوشمزه و پر خاصیت، ارزش غذایی بالایی دارد پس بهتر است شرایط تولیدی آن به گونه ایی باشد که گیاه خاصیت های خودش را حفظ کند و این موضوع در روش گلخانه ای کاملا رعایت می شود.

مزایای دوم دیگر در تولیدات گلخانه ای خاک محصول است بسیاری از افراد برای اینکه گیاه فلفل دلمه ایی رشد بهتری پیدا کند از کودهای شیمیایی استفاده می کنند که این عمل باعث به خطر افتادن میوه محصول می شود، اما در تولیدات گلخانه ای سعی بر این است از خاک غنی و همچنین اضافه کرن کودهای حیوانی استفاده شود تا فلفل دلمه ای و خاصیت آن به خطر نیافتد

مزیت سوم که می توان گفت مهمترین آن هم هست، کنترل و بررسی فرایند رشد فلفل دلمه ای در گلخانه است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته تهویه هوا، تنظیم دما، بررسی املاح خاک، میزان رشد محصول و.. آن را کنترل می کنند. گرچه رشد فلفل دلمه ای به آهستگی انجام می شود و کار هر کسی نیست ولی در عوض، در پایان فرایند رشد فلفل دلمه ای، گیاهی با کیفیت و مرغوب حاصل می شود

مزیت بعدی در رشد گلخانه‌ای این است، که به دلیل کنترل فرایند رشد فلفل قرمز دلمه ای، سعی می شود فلفل دلمه ای درشت تولید شود که نسبت به نوع طبیعی خود ابعاد و اندازه بزرگتری دارد.

همچنین در تولیدات گلخانه ایی تولید انواع فلفل دلمه ای اعم از زرد، قرمز، سبز که هر کدام خاصیت های مربوط به خود را دارند نیز میسر است. چون رنگ فلفل دلمه‌ای به میزان رشد آن بستگی دارد و اگر سبز باشد یعنی میزان رشد کمتری داشته است و اگر زرد باشد یعنی گیاه در حال رشد است و اگر رنگ فلفل دلمه ای قرمز باشد یعنی رشد آن به پایان رسیده است. که در گلخانه با تنظیم میزان نور و دمای داخل گلخانه این امر امکان پذیر است.

در مورد آخر در فرایند تولید گلخانه ای، فلفل دلمه ای، تمام نکات رشد آن رعایت می شود تا گیاه خاصیت های مطابق با نوع طبیعی خودش را داشته باشد و مشتری از این محصول تولید شده نهایت رضایت رو داشته باشد.

نکاتی برای خرید فلفل دلمه ای گلخانه ای

نکاتی برای خرید فلفل دلمه ای گلخانه ای در هنگام خرید فلفل دلمه ای مخصوصا فلفل دلمه ای رنگی امروز که طبق فرایند گلخانه ای تولید شده است بهتر است به نکات زیر توجه کرد:

نکته اول اینکه گیاه نباید بیش از اندازه نرم و یا اصطلاحا چروکیده باشد چون این عامل نشان دهنده این است که گیاه بیش از اندازه گرما دریافت کرده و یا محصول در زمان موعد برداشت نشده است.

نکته دوم باید به ظاهر فلفل دلمه ای اشاره کرد که آیا در سطح آن لکه های تیره وجود دارد یا خیر. چون این لکه ها نشان دهنده این است که دمای داخل گلخانه تنظیم نبوده است و به فلفل دلمه ای آسیب وارد شده است

نکته سوم فلفل دلمه ای سالم باشد و دچار شکافت نباشد که این موضوع به املاح خاک بر می‌گردد.

و در آخر، طعم فلفل دلمه‌ای است که باید طعم آن مطابق با طعم اصلی این گیاه پر خاصیت باشد. و اینکه ابعاد طبیعی آن بیش از حد ممکن بزرگ نباشد و دارای ابعادی طبیعی باشد.

عرضه مستقیم فلفل دلمه ای گلخانه ای

عرضه مستقیم فلفل دلمه ای گلخانه ای در جهان امروز انسان ها برای حفظ سلامتی خود، به دنبال مواد غذایی هستند که مطابق اصول رشد کرده باشند و فرایند رشد آنها تحت نظر بوده باشد. مجموعه تولیدی سامرسان، سابقه تولید و عرضه انواع گیاهان سیر، خیار، گوجه، بادمجان و فلفل دلمه‌ای را در کارنامه خود دارد.

هدف این مجموعه تولید گیاهانی با خاصیت کامل و کیفیت درجه یک است تا سبب جذب مشتری و همچنین به دنبال خرسندی مشتری است.

مجموعه سامرسان با تولید فلفل دلمه‌ای گلخانه ای و همچنین توزیع فلفل دلمه ای، توانسته است مشتریان زیادی را برای خرید این گیاه جذب کند که این گفته نشان دهنده کار با کیفیت این مجموعه است.

1

  1. آنتی اکسیدان ها و مواد فوتو شیمیایی موجود در عصاره فلفل دلمه ای، پوست را سالم و جوان می سازد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما