مرکز خرید بادمجان دلمه ای فله ای

بادمجان دلمه ای نمونه ای از صیفی جات پرکاربرد است که در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به خواص بالایی که بادمجان دارد، جایگزین مناسبی برای گوشت است. این سبزیجات یک گیاه گرمسیری است که در مناطق آب و هوای معتدل به خوبی رشد می کند. در مرکز خرید بادمجان دلمه ای فله ای این محصول با کیفیت خوب و قیمت مناسب به فروش می رسد.

مرکز خرید بادمجان دلمه ای فله ای

دو نوع بادمجان که باید بشناسید

دو نوع بادمجان که باید بشناسید همان طور که می دانید بادمجان بیشتر برای پخت و پز استفاده می شود. دارای خاصیت های دارویی و درمانی فراوانی است. بادمجان انواع متنوعی دارد که در کشور ما دو نوع بادمجان قلمی، دلمه ای و سفید وجود دارد.‌ نوع رسیده آن بافتی نرم دارد ولی اگر سفت باشد یعنی نرسیده است. همچنین دارای دانه های زیادی می باشد که همین دانه ها باعث می شود که طبع بادمجان گرم باشد.

بادمجان دارای میوه ای گوشتی و سفید است که انواع و اقسام غذاها نظیر بادمجان شکم پر، میرزا قاسمی، کشک بادمجان و… با آن درست می شود. که هر کدام از این غذاها ممکن است با نوع خاصی از بادمجان تهیه شود. بنابراین در هنگام خرید بادمجان به نوع آن دقت کنید.‌ برای سرخ کردن این میوه شعله حرارت باید کم باشد تا به کم کم سرخ شود، ویتامین و مواد مغذی خود را از دست ندهد.

بادمجان‌های رسیده نرم و بدون تخم هستند همچنین حاوی آب، کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین‌های گروه ب، آهن، فسفر پتاسیم و مقدار کمی چربی می باشد. خاصیت بادمجان گرم بوده و برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب می باشد همچنین در طب سنتی به خوردن بادمجان توصیه های فراوانی می شود.

صادرات انواع بادمجان دلمه ای فله ای

صادرات انواع بادمجان دلمه ای فله ای بادمجان دلمه گیاهی است که در تمام مناطق کشور کشت می شود و از طرفداران زیادی برخوردار است. این محصول در فصل زمستان در مناطق جنوب و در فصل های دیگر سال در اکثر نقاط ایران به صورت دلمه ای و قلمی کشت می شود. خوشبختانه در کشور ایران این صیفی جات بیشترین تولید را دارا است و جزء سه کشور برتر در دنیا می باشد.

تولید بادمجان دلمه در تمام مناطق کشور به صورت گلخانه ای و دیم انجام می شود. که سالانه حجم زیادی را به کشورهای همسایه ارسال می کنند‌. صادرات انواع بادمجان دلمه ای فله ای با رونق خوبی روبه‌رو شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

برای خرید بادمجان کیلویی، فله ای، عمده، بسته بندی و… به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خریداری نمایید. همچنین این فروشگاه بادمجان با کیفیت و تضمین شده را در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما