مرجع فروش گوجه جعبه ای صادراتی

گوجه جعبه ای صادراتی، دستچینی از بهترین و مرغوب‌ترین گوجه‌های موجود در کشور است که ظاهری بسیار درشت و سالم دارند و رنگ آن قرمز بسیار خوشرنگی است که به دلیل طعم بسیار فوق العاده و فواید آن به کشور‌های مختلف نیز صادر می‌شود و همه افراد می‌توانند این محصول خوشرنگ و لعاب و خوش طعم را در انواع غذا‌ها، سالاد‌ها، ساندویچ‌ها به صورت یک میان وعده و غذای بسیار مغذی و پر خواص استفاده کنند و بدن خود را در برابر آسیب‌ها و صدمات وارده، ایمن کنند که در این مطلب به چند مورد از فواید گوجه خواهیم پرداخت.

مرجع فروش گوجه جعبه ای صادراتی

گوجه اثرات دود سیگار را برطرف می‌کند

گوجه اثرات دود سیگار را برطرف می‌کند متأسفانه بخش اعظمی از افراد جامعه به مصرف دخانیات بخصوص سیگار روی آورده‌اند که مضرات و آسیب‌های بسیار زیادی را به بدن خود و اطرافیانشان وارد می‌کنند که بخشی از این صدمات قابل جبران نمی‌باشد و می‌تواند مشکلات بسیاری را برایشان پیش آورد. در این میان برخی از مواد غذایی و خوراکی‌ها می‌توانند تنها بخشی از این صدمات را جبران کنند و از اثرات منفی آن اندکی کم کنند. یکی از این موارد گوجه می‌باشد که با ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی که دارد می‌تواند بدن را تا حدی ایمن نگه دارند که در این بخش نحوه عملکرد آن را تشریح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بادمجان دلمه ای فله

گوجه‌ها اعم از گوجه فرنگی، گوجه زیتونی و غیره دارای آنتی اکسیدان‌های بسیار زیادی می‌باشند که سموم بدن را از طریق ادرار و تعریق دفع کرده و بدن را به نوعی پاکسازی می‌کنند. فقط توجه داشته باشید که این پاکسازی به معنای ترک سیگار نمی‌باشد و گوجه‌ها تنها توانایی دفع سموم را خواهند داشت و نقشی در نیکوتین وارد شده به بدن ندارند.

همچنین استعمال سیگار موجب می‌شود تا ریه‌، قلب، کبد و گوارش نیز درگیر شوند و بسیاری از سرطان‌ها، حملات قلبی و مشکلات تنفسی مانند آسم، تنگی نفس و غیره از کشیدن سیگار به وجود بیاید. گوجه گیلاسی با داشتن پتاسیم، کلسیم، ویتامین k، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین A، فیبر و فسفر می‌تواند تمامی امراض گفته شده را به صورت کاملاً مشهود و قابل توجه بهبود ببخشند و به عنوان یک کمک درمانی قوی عمل کنند.

گوجه فرنگی بینایی را بهبود می‌بخشد

گوجه فرنگی بینایی را بهبود می‌بخشد مشکلات بینایی و ضعیفی چشم، یکی از بیماری‌های بسیار مهمی است که امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و گریبان افراد مختلف را در سنین متفاوت اعم از خردسالان و کودکان تا میانسالان گرفته است. یکی از دلایل بروز این بیماری روش زندگی غلط و تغذیه نامناسب می‌باشد که موجب نرسیدن ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری و مورد نیاز بدن می‌باشد که با تصحیح آن می‌توان تا حد بسیار زیادی این مشکلات را کاهش داد و اثرات منفی آن را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: سیر تازه پاک شده

گوجه فرنگی با دارا بودن مقادیر بسیار زیاد مواد معدنی و ویتامین بخصوص ویتامین A، می‌تواند سهم بزرگی در اصلاح روند غذایی و بهبود شرایط بینایی داشته باشد؛ به این صورت که در هر صد گرم گوجه بوته ای خام حدوداً 42 میکروگرم و در هر صد گرم گوجه فرنگی خشک شده در آفتاب حدوداً 44 میکروگرم ویتامین A وجود دارد که این حجم توانایی تأمین بخش اعظمی از ویتامین A مورد نیاز روزانه بدن را دارا می‌باشد.

توصیه می‌شود در جهت بازدهی بهتر این محصول و جذب بالاتر ویتامین‌ها، گوجه فرنگی را به صورت خام میل کنید و تا حد امکان از پختن آن خودداری کنید؛ چرا که بخشی از ویتامین‌های موجود در گوجه، به هنگام پختن از دست می‌رود. به طور مثال ویتامین A که در حالت خام و خشک شده 42 و 44 میکروگرم است؛ در هنگام پختن به 24 میکروگرم کاهش پیدا می‌کند.

مرکز پخش گوجه جعبه ای صادراتی

مرکز پخش گوجه جعبه ای صادراتی با توجه به فواید این محصول و مصرف بالای آن، بازار پخش گوجه وضعیتی بسیار مطلوب به خود گرفته است و مجموعه ما با توزیع بی واسطه گوجه تبدیل به مرکز اصلی پخش گوجه جعبه ای صادراتی در کشور شده است که ارائه کننده انواع گوجه با کیفیت و مرغوب و همچنین فلفل دلمه‌ای، خیار، سیر و بادمجان می‌باشد. جهت سفارش گوجه جعبه ای می‌توانید به صورت حضوری و یا ثبت سفارش در سایت و تماس با ما، محصول مورد نظر خود را از هر نقطه با قیمتی مناسب خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی با کیفیت و ارزان تحویل بگیرید.

3

  1. سلام از این که محصول بی واسطه و مستقیم به دست مصرف کننده میرسونین بی نهایت سپاسگزارم

  2. من میخوام برای کارخونه کنسرویجاتم سفارش بدم برای خرید میخوام حضوری مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما