فروش مستقیم سیر تند

با فروش مستقیم سیر تند این محصول در قیمت های بسیار باصرفه ای ارائه می شود که کیفیت های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است به همین دلیل خریداران زیادی دارد، مشتری نیز می تواند محصول را عمده و بدون واسطه تهیه نموده و با کاهش هزینه های اولیه خود سود خوبی را بدست آورد که از خرید خود نیز اطمینان بالایی خواهد داشت.

فروش مستقیم سیر تند

افزایش طول عمر با مصرف سیر تازه

افزایش طول عمر با مصرف سیر تازه سیر تازه رابطه مستقیمی در افزایش طول عمر داشته و به دلیل طبع گرم و خشکی که دارد خشک کننده بدن است که ورم مفاصل و درد معده را بهبود می بخشد، همچنین خون را رقیق نموده که از سکته پیشگیری می کند و به نوعی خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد عفونی کنندگی دارد که از بدن در برابر بیماری های عفونی مبارزه می کند.

بیشتر بخوانید: بادمجان دلمه ای عمده

سیر سبب کاهش کلسترول شده و بهترین خوراکی در کاهش فشار خون می باشد در نتیجه قلب و عروق را سالم نگه می دارد بنابراین در افزایش طول عمر موثر می باشد، سیر باید با توجه به مزاج، سن و فصل و در زمان درست میل شود مثلا فردی که گرم مزاج است باید آن را با مصلحش که سکنجبین و آب انار است میل کند تا دچار مشکل نشود.

سیر مرغوب باعث ارتقای سلامت و حفظ تندرستی است که از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت نموده و علاوه بر خاصیت ضد سرطانی که دارد از آلزایمر نیز پیشگیری می کند، همچنین به دلیل ترکیبات گوگردی که دارد محافظ بدن در برابر فلزات سمی سنگین می باشد که با کاهش سرب خون، سردرد و فشار خون ناشی از آلودگی های هوا را از بین می برد.

پیشگیری از پوسیدگی دندان با سیر تازه

پیشگیری از پوسیدگی دندان با سیر تازه سیر تازه از پوسیدگی دندان پیشگیری می کند چون دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی است و از ابتلا شدن لثه به بیماری پیشگیری نموده و تسکین دهنده دندان درد می باشد، آلیسین سیر در دهان و دندان بین باکتری های مفید و مضر تعادل بر قرار نموده در نتیجه سلامت دندان و لثه را تضمین می کند.

سیر مروارید سرشار از کربوهیدرات، پانتوتنیک اسید، تیامین، آهن، کلسیم، روی، منگنز، فسفر، ویتامین ب۶، ث، آلیسین، گوگرد، کلر، ید و … می باشد که سیستم ایمنی را تقویت می کند، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه نموده و از بروز انواع سرطان ها پیشگیری می کند.

بیشتر بخوانید: گوجه فرنگی خوشه ای

سیر از خوراکی هایی است که کبد را سم زدایی نموده و سیستم گوارشی را نیز پاکسازی می کند و به دلیل داشتن دیال سولفید و تیاکرمونون خاصیت ضد التهابی دارد که آلرژی تنفسی و خارش ناشی از آن را بهبود می بخشد، علاوه بر آن به دلیل داشتن سولفیدهای دیالیل تولید فروپورتین را افزایش داده و متابولیسم را نیز بهبود می بخشد.

سفارش عمده سیر تند

سفارش عمده سیر تند سفارش و خرید عمده سیر پاک شده تازه و تند به شکل عمده انجام می شود که در اینصورت محصول بسیار تازه و باکیفیت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و به دلیل کیفیت های بالای محصول خریداران زیادی به این سمت سوق پیدا کرده است، مرکز خرید سیر تازه با عرضه بدون واسطه نیز قیمت های بسیار مناسب و باصرفه ای ارائه خواهد نمود.

سیر از خانواده پیاز است که به شکل پخته شده و خام استفاده می شود و از آن ترشی سیر، پودر سیر، شوره و … تهیه شده و جهت طعم دادن به انواع غذا نیز افزوده می شود، این محصول باکیفیت دارای حبه های درشت و تازه ای است که گوشت آن بدون چروک بوده و کاملا صاف می باشد.

سیر دارای گونه های مختلفی است که نمونه هایی سفید رنگ در ایران و در همدان به وفور کشت می شود و از ارقام صادراتی است، نمونه دیگر که در شمال یافت می شود دارای پوستی مایل به صورتی و سفید بوده که حبه های آن کوچکتر می باشد و هر یک خریداران خاص خود را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما