شرکت توزیع خیار گلخانه ای مجلسی

خیار گلخانه ای مجلسی یکی از انواع صیفی جات ترد و خوشمزه ای است که در کشت آن از هیچ گونه کود و مواد شیمیایی استفاده نشده، به همین دلیل کاملا ارگانیک و طبیعی است. این محصول ظاهری زیبا و قلمی داشته و بیشتر در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت توزیع خیار گلخانه ای مجلسی علاوه بر این محصول، در زمینه پخش سایر صیفی جات مانند: فلفل دلمه ای، سیر، گوجه و بادمجان فعالیت داشته و محصولاتی با کیفیت عالی و بی نظیر و با قیمتی مناسب روانه بازار می کند.

شرکت توزیع خیار گلخانه ای مجلسی

ارزش غذایی انواع خیار گلخانه ای

ارزش غذایی انواع خیار گلخانه ای

خیار گلخانه ای یکی از مهمترین محصولات جالیزی است که در کشت آن از انواع کود های آلی، کود های فسفردار و پتاسیم دار استفاده شده و در محیط گلخانه ای تحت شرایط خاص و ویژه تولید می شود. به دلیل افزایش جمعیت، نیاز روز افزون مردم به انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات و میوه ها بیشتر شده و به همین دلیل تولید این محصول سالانه در کشور ما رو به افزایش است. این محصول محبوب و پرطرفدار در تهیه تمامی سالاد ها مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر خوشمزه کردن، بر ارزش غذایی آن نیز می افزاید.

بیشتر بخوانید: گوجه فرنگی ژاپنی

میزان و مقدار ویتامین ها و املاح معدنی انواع خیار از جمله خیار گلخانه ای، درختی و خیار محلی تقریبا یکسان است. این صیفی جات دارای طبعی سرد و تر بوده و به همین دلیل برای رفع سردی آن از مصلحش مانند انواع سبزیجات خشک شده همچون نعناع و پونه استفاده می شود. کالری صد گرم خیار گلخانه ای با پوست 15 کیلو کالری و بدون پوست 12 کیلوکالری است.

“کولین” یا ویتامین B 4یکی از غنی ترین انواع ویتامین های موجود در خیار است. صد گرم خیار خاردار با پوست حاوی 6 میلی گرم کولین است که این ویتامین در بهبود عملکرد کبد، رشد سلول های مغذی و سوخت ساز انسان نقشی بسیار موثر دارد. ویتامین A, C، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، کولین، پانتوتنیک اسید از دیگر ویتامین های موجود در این محصول طبیعی می باشند که هر کدام از آن ها در راستای سلامت بدن انسان نقش بسزایی دارد.

بازار خرید خیار گلخانه ای مجلسی

بازار خرید خیار گلخانه ای مجلسی

امروزه به دلیل استقبال بی نظیر مردم از انواع خیار گلخانه ای همچون خیار گلخانه ای خاردار و مجلسی، تولید این محصول در سراسر نقاط مختلف کشور رو به افزایش است. جهت تهیه خیار گلخانه ای ارزان، خریدار باید این محصول را به شیوه عمده تهیه کند. به این طریق مشتری می تواند از فروش محصول با قیمتی بالاتر سود بیشتری کسب کند.

بیشتر بخوانید: بادمجان لامپی گلخانه ای

در حال حاضر بازار خرید خیار گلخانه ای مجلسی با کیفیتی عالی و درجه یک بسیار پررونق بوده و مشتریان می توانند این محصول را نه تنها به شیوه حضوری بلکه به روش غیر مستقیم و آنلاین نیز تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما