تولید عمده سیر سفید خشک

سیر سفید خشک با کیفیت بسیار عالی و طعم بی نظیر به صورت عمده تولید گشته و جهت فروش همراه با تخفیف های گسترده ارائه می شود. این سیرها بسیار خوش طم هستند و در صنایع مختلف جهت تولید انواع فراورده کاربرد دارند. سیر دارای خواص ضد ویروسی و ضد قارچی بوده و بسیار پر فروش می باشد. این محصول به کشور های مختلفی از جمله پاکستان ترکیه عراق و هند صادرات می شود.

تولید عمده سیر سفید خشک

آشنایی با نحوه کاشت سیر سفید

آشنایی با نحوه کاشت سیر سفید تولید سیر سفید ارزان در بسیاری از استان های کشور در حال انجام می باشد. این محصول دارای خواص فراوانی بوده و در تولید انواع فراورده صنعتی همچون پودر سیر و خوراک و انواع مکمل ها استفاده می شود. کشت سیر توسط افراد با تجربه و مهندسین کشاورزی به صورت سنتی و یا در گلخانه ها انجام می شود. امروزه انواع گونه های جدیدی از این محصول در بازار خرید و فروش می شود. ک

اشت سیر در دو فصل سال پاییز و بهار انجام می شود. در روش سنتی جهت کاشت سیر را به صورت تکی و عددی داخل خاک قرار داده به طوری که حالتی عمودی داشته باشد. در مراحل اولیه آبیاری بایستی کاملا نظارت شده و به اندازه لازم باشد در غیر این صورت سیر داخل خاک خواهد پوسید.

زمانی که خاک رطوبت لازم را به دست آورد سیر شروع به جوانه زنی هواهد کرد و رشد آغاز می شود. پس از بالا آمدن جوانه مرحله خاک اندازی شروع شده و سطح رویی کاملا با خاک پوشیده می شود و سیر به طور کامل داخل خاک قرار می گیرد. پس از این مرحله بایستی در فواصل منظم به گیاه آب داد و رشد گیاه را بررسی نمود

شرکت توزیع سیر سفید خشک

شرکت توزیع سیر سفید خشک شرکت توزیع سیر سفید کیلویی خشک مرغوب ترین و تازه ترین نوع سیر را جهت فروش ارائه می نماید. سیر انتی باکتریال بوده و تمامی عفونت ها و چرک های داخل بدن را پاکسازی می کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول بسیار مناسب می باشد. مراکز فروش سیر سفید بهترین و تازه ترین سبزیجات را با کیفیت بالا جهت فروش مستقیم عرضه می نماید. سیر دارای میزان بالایی مواد معدنی بوده و یک طعم دهنده ویتامینه و مغذی می باشد. کیفیت این فلفل ها بسیار عالی می باشد و از نوع درجه یک و صادراتی هستند. دارای بهترین و باکیفیت ترین نوع بسته بندی می باشند و در تمامی استان ها و شهرها ارائه می گردند. قیمت فروش توسط عرضه کنندگان سیر بسیار مناسب ارزان بوده و جهت خرید کلی بسیار ارزان تر از همیشه جهت فروش ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما